Our new crib

Nu är vi inflyttade i vårt hem för de närmaste fyra månaderna!
Banne mig på tiden att komma ifrån dessa ständiga hostel och bunkbeds...

Tog en sväng till ikea å shoppade loss rejält för å pimpa upp vår flat, kom därifrån me åtta ikeakassar och en madrass...bussen älskade oss! Men nu är lägenheten nice iaf :P

Vi har inrett "the dungeon", en walk in closet som numera fungerar som krypin å sovplats, dit millan för tillfället är förpassad! Själf har jag dragit vinstlotten och sover i he singel bedroom, medan BH och Sofie delar på the master bedroom. PLanen är tvåveckors intervall, om inte Millan för cellskräck å vill ut tidigare... Sofie har också utropat intresse för att få komma in i the dungeon tidigare än schemalagt. 

Har lyckats me höstens första megafall ner för en hel trappa (I do blame the heltäckningsmattor som klackarna fastnade i) å prickade in ledstången (av järn) mitt i fejjan. Så nu är jag blå i ansiktet å hittar nya blåmärken lite överallt mest hela tiden. I really like myself and my balance right now.

Bilder kommer snart (dock ej på ovanstående händelse, för det är inte min stoltaste moment) - men är helt enkelt för lat för att ladda upp just nu, tar hundra år, och jag har inte hundra år...

Men internet har vi nu iaf! That we like!

Nu ska jag ut på stan å guida Millan lite :)

Adjö så länge

Kommentarer
Postat av: Helen

hahahahahahaha! Fan va snygg du måste vara just nu! Sjukt kul att läsa! Hälsa babesen

2009-09-07 @ 21:28:44
Postat av: Cesse

Haha, classic Kiks! Hoppas det inte gör allt för ont på dig! Kram!

2009-09-07 @ 21:30:44
URL: http://cecilialarssonsblogg.blogspot.com
Postat av: BKHD

kakka kakka kakka....skönt att höra att ni mår bra men snälla du högaklackar sprit ledstänger samt trappor kankse inte är din kombination...en sak i taget!! miss u...pöss

2009-09-09 @ 12:08:51
Postat av: Amanda

Skönt att höra att allt är som vanligt då:)

2009-09-09 @ 16:51:40
Postat av: Cesse

Uuuupdaaaaate ...!

2009-09-15 @ 19:25:06
URL: http://cecilialarssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0