En liten återblick av högstadiet


Sitter å trycker på ett café å försöker få intresset att läsa väga över intresset att glo på mystiska männiksor.
Ni märker resultatet: here I am again - sneaking away from quality time with the books...

Nu när tillfället faller på tänkte jag även passa på att uppdatera er på mitt fantastiskt händelserika liv.

Senaste veckan har bestått av en fantastisk förkylning som BH så ädelt bjöd runt på - å dum som jag är tackar jag Ja till allt som är gratis...
Jag har dock försökt ge igen genom att ligga och hosta på henne på nätterna, och sedan skylla på att det faktiskt va hon som började! (fortfarnade en viss nivå av mellanstadiet i mitt liv)

Men jag kan glädja er med att jag i övrigt nu avancerat från mellanstadienivå till en stabil högtsdienivå. Jag har nämligen gått å blivit kär på avstånd. Jag har enligt spelets alla regler inte tilltalat karln än, söker honom ständigt i skolans alla hörn och får obehagligt hög hjärtfrekvens när han väl dyker upp. Jag är mycket stolt med min personliga utveckling de senaste 10 åren.
Frågan är nu hur jag ska få denna karl att lägga märke till mig och inse att jag är the girl of his dreams...
De förslag som än så länge ligger på bordet är:
1 - ramla framför honom (BH tycker att man ska utnyttja sina talanger)
2 - fake it til you make it (cesses förslag på hur jag ska få han att undgå att inse att han är såå out of my league)
Som ni förstår är jag öppen för ytterligare förslag.
So shoot!

Nu ska jag återgå till lite hederligt gammalt högstadiedagdrömmande!


Kommentarer
Postat av: Helen

Hahahaha! Gulligt ju :) Men herre gud, du måste ju stalka honom en aning. Hamna bakom honom i kaffekön och sätta på dig det stora örat för att veta vart han ska på fredag. E´spionage helt enkelt :) Lycka till!



Kramar

2009-09-30 @ 20:37:43
Postat av: Cesse

Jag är helt på Helens förslag också, men för att återigen lära dig av mina misstag ;) - ha för sjutton något att säga när han vänder sig om och märker att du stalkat honom.



Det blir lite pinsamt annars... hrm.

2009-09-30 @ 22:45:17
URL: http://cecilialarssonsblogg.blogspot.com
Postat av: BK

tjeeena....haha härligt kakka... jag tycker du helt enkelt kör lappen chans, ja nej eller kanske..... hihi...kramis

2009-10-02 @ 17:44:13
Postat av: Michaela

Jag e lite inne på samma idé som Chellen nämligen stalking. Det är det nya. Kolla upp han på Lunar, Playahead eller kanske Facebook är det senaste? Det kommer gå galant! KRAM

2009-10-06 @ 10:16:30
Postat av: Cecilia



Men så uppdatera då! :D

2009-10-09 @ 21:00:00
URL: http://cecilialarssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0