Second Time in a Week

Nu får det va stopp på oss - det är Ej Okej att sitta å skvallra på svenska om folk som sitter brevid!
Uppenbarligen är svensk/skandinaviska numera ett världsspråk! Galenskap....

Är fortfarande så generad att jag typ svettas!

Jag å BH - mitt uppe i så kallat "plugg", sitter å diskuterar det sjukt vackra paret mitt emot (med mitt emot menar jag ca fem decimeter emellan oss). Jag, spanargalen som jag blivit har ju dåsåva glott på karln hela dan å önskat att han vore "tio centimeter längre, tio centimeter bredare och tio år äldre" - så skulle han kunna bli min nya gud. (gud har förövrigt övegett mig helt nu - inte för att han och jag mågonsin haft ett vidare bra förhållande men ändå - now he's really gone!)

iaf

BH: "jag tror ditt nya span har flickvän"
Kakan: "ja, jag är inte förvånad, dom är ju sjukt snygga bägge två"

kakan kan inte riktigt släppa ämnet...

kakan: "dom ääär ju så vackra"
BH: "nä, men han har ju en glugg mellan tänderna, han ser ju typ skitig ut, som madonna"
kakan: "nää, men jag gillar det - sådär inte hundra procent perfekt så det blir charmigt"

they are leaving....

vacker karl tilltalar mig - jag mkt förvånad och förstår ingenting...

vacker karl: "är du norka?"

kakan - bajs.



It's not the first time either

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha..... ska nästan i brevid "nice ass" i citatboken!!

2009-10-30 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0