Stora frågor om Skottar

Dagens tema - vad är det för fel på männiksorna i skottland?

Vad är tanken med:
1) Kriststreckrandiga kostymer, matchat med randiga skjortor?
2) Ovanstående - toppat med en randig slips...?
3) Neonfärgat hår?
4) Två nummer för stora skor a 10 cm klack?
5) Ovanstående - i skolan.
6) Mjukisbyxor på universitetet - e inte det såååå högstadiet???

Måste man verkligen ta seden dit man kommer...? Jag är för tillfället högst ovillig.

Bubblare - va e tanken med:
7) Att gå på universitetet när man inte ens kommit ur puberteten?
8) Att inte vara mellan 23-30 år?


Övriga insikter/filosofiska frågor från tiden i Skottland:

Great Britain - Stor Britannien - Nuuuu kopplar jag, va smart! (Det går upp en ljus för Sofie)
Oj, va mycket information det finns här! (Millan förundras över Metro...)

och en favorit i repris..."Varför är vissa bilar röda?" (BH - kommentarer överflödiga)

(Jag har ju självfallet inte kläcks något liknande - Jag är Gammal och Vis (samt kontrollerar bloggen))


Annan uppdatering:

Måste göra alla besvikna genom att erkänna att inga nya pinsamheter finns att rapportera.
Jag är själv högst förvånad.
But don't worry, life will soon be back to normal - det är högst otroligt att min tur håller i sig.
Börjar ju bli kallt här nu, så snart ska jag nog lagom olägligt kunna pricka in nån isfläck att köra lite kakka-konster på... Om turen nu skulle lyckas överleva detta, så fixas i skrivande stund en isrink i Princes Park som man tydligen måste besöka/bemästra - och det förstår vi ju alla hur det kommer sluta. Så frukta icke, ha förtröstan etcetera...

Nu uppkom ett högst viktigt uppdrag - gömma mig från mr "vacker/ovacker glugg", så jag måste tyvärr överge detta bloggande.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0