Oh, Shitty Day


Dagens hat:
British Airways som lägligt ska strejka från 21 dec å framåt - vill dom att jag ska fira jul ensam och mobbad i en tom lägenhet i Skottland??? Nej, såklart inte - dom erbjuder mig ju faktiskt att boka om biljetten för ett fantastiskt pris a 390 pund....

Dagens, ja, Kakka:
Jag är ju som tidigare redan konstaterats redan för mycket av en mes för att ta kontakt med mitt span straight away, så - i ett försök att ta kontakt med span/Gud, tänkte jag att jag istället skulle ta mig fram via hans polare, så där lagom lågstadie... anyway.
Så jag ser min chans när jag ser att Katja (vår tyska vän) sitter vid starbucks å pratar me en av guds kompisar. Wohoo tänker jag, nu ska jag gå å charma in mig! Smyger fram lite lätt och (hör och häpna) drar Katja lite lätt i håret (rolig som jag är...), och hon vänder sig förvånat om och (skräll!) ÄR inte Katja.
Och chockad som jag blir av att min plan har gått i stöpet så börjar jag asgarva och (no no no) springa därifrån, som en och annan - ja - lågstadiebrud! Det går inte att beskriva vilka avgrunder jag sjunkit till - "Kristin, nu en mogen kvinna på 25 höstar"...

Dagens enda lösning:
Puben.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Du gav mig dagens skratt iaf! Fixar hem dig på nåt sätt ska du se!

2009-11-03 @ 19:19:46
Postat av: linda

nej nej nej nej nej....det händer bara dig och björn....åh kakka!! nästan så jag blir generad hemma i soffan =).... försök komma hem till jul!!!

2009-11-03 @ 20:03:58
Postat av: Cesse

Underbart! :D

2009-11-03 @ 21:35:52
URL: http://cecilialarssonsblogg.blogspot.com
Postat av: helen

hahahahahahahaha! Fantastiskt att höra! Du förgyller verkligen den grå vardagen här :)och ja, försök kom hem...

2009-11-03 @ 22:15:55
Postat av: Mimsan

haha jag döööör kakka det är så du! Så klantigt! min mage!! fan kommer du inte hem till jul ska jag ta mig ett snack med den där guden!!

2009-11-03 @ 22:40:26
Postat av: Ulrika

Men vad gör du???? Jag sitter här och skäms så jag får ont i kroppen!!! =)Köp en d..do, eller nåt som får dig på andra tankar... ;)

2009-11-04 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0