sen sist...

...har jag varit klädd i guld å skägg och agerat abbabenny/björn inför publik, vad gör man inte för vänners betyg?
...har vi agerat galna fans inför/på New Moon
...har vi skapat ett altare i vårt vardagsrum (it's a fine line between irony and crazyness ;))
...har vi planerat att åka skridskor i parken 3 gånger
...har vi 3 gånger fått ställa in skridskotur på grund av för många shoppingpåsar

Och sist men inte minst...
...sen sist har jag fastnat i en maskin på gymmet.
Hade suttit fast där än om inte sofie, efter ca en halvtimmes skrattanfall hade tagit tag i situationen och hämtat stark man som fick bända loss mig å min, numera platta, sko.
Jag skäms inte.

Jag + Bridget = Sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0