Kakan Lager goes Skotte

Efter vissa påtryckningar ska jag nu göra mitt bästa för att styra upp en blogg, så ni kan hänga me i min nya stad!

Eftersom jag totalt saknar talang gällande detta är bloggen fortfarande obehagligt ful osv - men jag ska försöka charma min trogna medresenär och bloggfantast Anna BH, så hon kan styra upp det hela - för allas skull!

Jag borde ju nu egentligen inte sitta här å fördriva tiden, utan istället leta vidare efter lägenhet, men jag anar att BH gör detsamma som jag just nu så jag ha ritne alltför dåligt samvete!

Dagens missions va:
1 Hitta lägenhet, av största vikt, då vårt hostel gör att det kryper i kroppen på det allra obehagligaste vis!
2 Köpa handduk så jag kan dusch (också av högsta vikt av ovan sagda anledning)
3 Köpa adapter
4 Kirra nytt nummer (check! 00447909487896)
5 Köpa paraply (kommentar överflödig...)

Samtligt avcheckat utom nummer ett - inte helt otippat, men heller inte vidare konstigt med tanke på att jag sitter här istället för att leta.....
Kan också bero på att vi istället för att engagera oss:
1 Bodde in oss på Topshop
2 Went crazy bland hattarna på Debenhams
3 Tog fikapaus mellan varje mission...

Ändring skall nu ske - lägenhet skall finnas!

Adjö så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0