Hemkommen från äventyr i vänstertraffik

Fortfarande ingen lägenhet - vilket betyder att prio fortfarande inte ligger på att designa om min stackars blogg, därav är den fortsatt skandalöst ful - ha överseende! =)

Nu är vi åter i Edinburgh efter en vågad resa ute på dom galna vänstertrafikerade vägarna!
Att vi fortfarande lever har helt och hållet att göra med att BH va den som körde hela resan.... Jag har trots allt sån självinsikt att jag insåg att det itne riktigt va läge för mig att sätta mig bakom ratten i en manuell vänstermuppad bil!
BH har galen talang i traffiken, helt klart, men blev ändå något uppskrämd när vi kör upp bakom två cyklister å Anna undrar varför det går hästar på vägen... Och folk påstår att jag ser dåligt... Nästan lika skrämmande var det när kvinnan mycket fundersamt frågar: "hur kommer det sig egentligen... att vissa bilar är röda..??"

Nu dör batteriet, men återkommer imorn å då SKA vi ha fixat lägenhet! Nu får det va nog me hostel!

By for now!



Kommentarer
Postat av: Susanna

Berättade jag om när jag och Patrik va på väg från Lund till Malmö? Man kör precis bredvid en rätt stor rondell och du tror inte jag ser en galning på väg åt fel håll i den!!! Trodde knappt mina ögon! Den lyckades ta sig ut som tur va. Hade en gul registreringsskylt så misstänker att det va en britt, men hann inte se ordentligt... (Bilen va röd btw om jag minns rätt.) Kram kram!

2009-08-31 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0